Halkla İlişkiler

Markanın iletişim süreci hedef kitlenin olumlu karar vermesi ile son bulan çalışmalar olarak düşünülmektedir. Oysa ki, son bulan iyi bulursa sorun olmadığı gibi, son bulanın iyi bulmadığı durumlar da olabilir. Bu buluşun neden iyi olmadığı veya buluşun iyileşmesi için neler yapılması gerektiğinin analiz edilmesi ve buluşun iyi olmasının sağlanması gerekir. Bir de son bulanlar olduğu gibi, hiç bulanlar da olabilir. Bu tip hiç bulanlara da satış kokmayan, güler yüzlü yöntemlerle ulaşılmalı ve olumlu karar vererek son bulan haline dönüştürülmesi gerekmektedir. İşte bu dönüşümün de karnında kelebekler uçuşan bünyelerce değil, beyninde fırtınalar kopan bünyeler tarafından gerçekleştirilmesi gerekir. Biz, bu yüzden kelebeklere değil onları silip süpüren fırtınalara sempati duyuyoruz.

Kurumsal

  • Kurumsal İletişim Stratejisi

  • İtibar Yönetimi

  • Kamuoyu Olumlama

  • Basın Bültenleri

  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Pazarlama Odaklı

  • Tanıtıcı Haber Yayını

  • Kurumsal Etkinlikler

  • Yerinde İletişim