Halkla İlişkiler
Markanın iletişim süreci hedef kitlenin olumlu karar vermesi ile son bulan çalışmalar olarak düşünülmektedir. Oysa ki, son bulan iyi bulursa sorun olmadığı gibi, son bulanın iyi bulmadığı durumlar da olabilir. Bu buluşun neden iyi olmadığı veya buluşun iyileşmesi için neler yapılması gerektiğinin analiz edilmesi ve buluşun iyi olmasının sağlanması gerekir. Bir de son bulanlar olduğu gibi, hiç bulanlar da olabilir. Bu tip hiç bulanlara da satış kokmayan, güler yüzlü yöntemlerle ulaşılmalı ve olumlu karar vererek son bulan haline dönüştürülmesi gerekmektedir. İşte bu dönüşümün de karnında kelebekler uçuşan bünyelerce değil, beyninde fırtınalar kopan bünyeler tarafından gerçekleştirilmesi gerekir. Biz, bu yüzden kelebeklere değil onları silip süpüren fırtınalara sempati duyuyoruz.
Kurumsal
Kurumsal İletişim Stratejisi
İtibar Yönetimi
Kamuoyu Olumlama
Basın Bültenleri
Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Pazarlama Odaklı
Tanıtıcı Haber Yayını
Kurumsal Etkinlikler
Yerinde İletişim