Marka Tasarımı

Her marka, yaratıldıktan sonra tasarlanmayı bekler. Bu içgüdüsel bir harekettir. Bu beklentisi tasarlanana kadar devam eder. Markanın tasarlanma sürecinde önemli olan belirli plan ve kimlik doğrultusunda ilerlenmesidir. Plansız ve kimliksiz markaların uzuvlarında anormallikler gözlemlenmekte, gören hedef kitlelerde de iticilik ve kaçma hissi yaratmaktadır. Biz bu doğrultuda, markaların beklentilerine cevap verecek, olgunlaşmalarını sağlayacak çalışmaları gerçekleştiriyor, sempati ve güven duyulan markaları doğal ortamlarına salarak sürekli gözlemliyoruz.

Grafik Tasarım

  • Tanıtım Materyalleri
  • Kurumsal Baskılar
  • Süreli ve Süresiz Yayınlar
  • Ambalaj ve Objeler
  • Basın İlanları

Dijital Tasarım

  • Web ve Mobil Arayüzler
  • Sosyal Medya Sayfaları
  • İnteraktif Sunum ve Animasyonlar
  • Dijital Pazarlama

Alan Tasarımı

  • Konsept Mağaza ve Ofisler
  • Tanıtım ve Fuar Standları
  • Display ve Açıkhava Uygulamalar
  • Etkinlik Görselliği

Marka Tasarımı Çalışma Örnekleri

Tümünü Görüntüle

Çok Sorulan Sorular, Hep Verilen Cevaplar…

En anlaşılır haliyle; marka logosunu barındıran herşeyin tasarımından bahsediyoruz. Tüm basılı materyallerden dış mekanda uygulanacak tasarımlara, fuar ve tanıtım standlarından promosyon ürünleri tasarımlarına, mağaza ve ofis konseptlerinden etkinliklerin görsel tasarımlarına kadar çok geniş yelpazede, markanın kurumsal bütünlüğünü koruyacak tasarımlardan bahsediyoruz. Bizim anlayışımıza göre, en güzel basılı materyalleri hazırlasanız dahi, onu aynı güzellikteki bir ortamın içinde sunamıyorsanız boşa kürek çekmişsiniz demektir. Elbette ki çalışmalarınızı, kazanmak ve başarmak için değil de spor olsun diye yapıyorsanız boşa da kürek çekmek doğru bir sonuç olabilir. Aslında sinek avlamak da hareketli ve güzel bir spor dalı. Onu da tavsiye ederiz…

Bu, kült olmuş bir konu aslında. Logonun bir tık büyümesi, kalışa hazır olan uçağa bir tabure atıp, bir kişi fazla taşımak, ondan da kar elde ettiğini düşünmek gibi birşey. Oysa ki, tıpkı o uçağın kalkarken taşıması gereken insan sayısı gibi, tasarımın içerisinde o logonun kaplaması gereken bir alan var. Yani yapılmasının katkısı olmadığı gibi zararı olan bir durum. O yüzden, bu konuyu tartışmadan geçmek en iyisi…
Biz sadakate inanan, tek seferlik ilişkilerden kaçan bir anlayışa sahibiz. Başarının bir defada yapılacak bir çalışmayla değil, üst üste biriktirerek geleceğine inanıyoruz, Bu yüzden “Bize bir katalog lazım” diyenlere, “Dualarımız sizinle” demekten öteye gidemiyoruz.
Evet olabiliz. Onları marka değil, markanın hedefi şeklinde değerlendirip, mevzuyu geçelim…